Regulamin

Postanowienia ogólne

klep internetowy dostępny na stronie internetowej www.thecolorbright.pl prowadzony jest przez:

 

The Color Bright, 

Legionów Polskich 9, 

43-100 Tychy

 

Obsługa klienta:

[email protected]

+48 535911313

Ilekroć w niniejszym Regulaminie użyte zostaną następujące wyrażenia, mają one znaczenie określone poniżej:

 

Sprzedawca –  The Color Bright, Legionów Polskich 9, 43-100 Tychy, NIP 6462681397 

 

Sklep Internetowy – sklep internetowy prowadzony przez The Color Bright dostępny na stronie internetowej www.thecolorbright.pl

 

Klient – ​​zwana dalej również Użytkownikiem, osoba fizyczna, która ukończyła 13 lat, przy czym w przypadku, gdy osoba ta nie ukończyła 18 lat wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, chyba że osoba ta posiada pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która korzysta ze Sklepu Internetowego, w szczególności która składa zamówienie za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie;

Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonujący z The Color Bright czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w szczególności składający zamówienie w Sklepie Internetowym;

 

Czas realizacji zamówienia – liczba dni roboczych, w których Color Bright zrealizuje zamówienie złożone przez Klienta w Sklepie Internetowym, powierzy zamówiony towar przewoźnikowi i dostarczy zamówiony towar za pośrednictwem przewoźnika do miejsca wskazanego przez Klienta w formularz zamówienia;

 

Dni Robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

 

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pośrednictwem Sklepu internetowego określające: rodzaj i ilość towaru znajdującego się w asortymencie Sklepu internetowego w chwili składania zamówienia, sposób płatności, sposób dostawy, miejsce wydania towaru oraz Klienta danych, w celu zawarcia przez Klienta z The Color Bright Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego towarów będących przedmiotem zamówienia;

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego, w szczególności zasady zawierania za pośrednictwem Sklepu Internetowego umów sprzedaży towarów dostępnych w Sklepie Internetowym, zasady wykonywania tych umów oraz zasady postępowania reklamacyjnego .

Wszystkie produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu internetowego są fabrycznie nowe.

W celu korzystania ze Sklepu internetowego, w tym przeglądania asortymentu produktów oraz składania zamówień konieczne jest spełnienie następujących minimalnych wymagań technicznych:

 

  • posiadanie komputera lub innego urządzenia multimedialnego z dostępem do sieci Internet;
  •  posiadanie przeglądarki internetowej:
  • posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej;

W celu zapewnienia bezpieczeństwa komunikatów i danych przesyłanych w związku z usługami Sklepu internetowego The Color Bright podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia, w szczególności środki zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikacji danych osobowych przesyłanych przez Internet przez osoby nieuprawnione.

Klient Sklepu Internetowego zobowiązany jest:

 

  • Do korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z obowiązującym prawem oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu,
  • Do korzystania ze Sklepu internetowego z zachowaniem dobrych obyczajów i poszanowania dóbr osobistych innych podmiotów,
  • Do niedostarczania i nieprzekazywania treści o charakterze bezprawnym,
  • Do korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania,
  • Do korzystania z treści zawartych w Sklepie internetowym wyłącznie do użytku osobistego,
  • nie rozsyłać i nie umieszczać w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam).

Rejestracja i logowanie

Color Bright świadczy usługi drogą elektroniczną w zakresie umożliwienia Klientom założenia i korzystania z Konta Klienta na stronie Sklepu Internetowego pod adresem thecolorbright.com

Usługa Konto Klienta umożliwia Klientom korzystanie z funkcjonalności Sklepu Internetowego po zalogowaniu.

 

Rejestracja Konta Klienta w Sklepie Internetowym jest dobrowolna i bezpłatna.

 

Klient może przeglądać asortyment produktów w Sklepie Internetowym oraz składać zamówienia bez rejestracji Konta Klienta.

 

Klient może zarejestrować Konto Klienta w Sklepie Internetowym poprzez naciśnięcie zakładki „Zaloguj/Zarejestruj się” na stronie głównej Sklepu Internetowego pod adresem thecolorbright.com lub może zarejestrować Konto Klienta podczas składania zamówienia za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

 

Rejestracja Konta Klienta w Sklepie Internetowym wymaga wypełnienia formularza rejestracyjnego poprzez podanie adresu e-mail oraz hasła. W celu zarejestrowania Konta Klienta, Klient zobowiązany jest do zapoznania się i zaakceptowania niniejszego Regulaminu oraz wyrażenia zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych podanych podczas rejestracji, oznaczonych jako obowiązkowe. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest dobrowolne, jednakże niezbędne do założenia Konta Klienta, realizacji i obsługi zamówień składanych w Sklepie Internetowym oraz prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną. Podanie danych osobowych nieoznaczonych jako obowiązkowe jest dobrowolne i nie jest konieczne do założenia Konta Klienta.

 

Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego naciśnij przycisk „Zarejestruj się”. Usługa Konto Klienta świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.

 

Po dokonaniu rejestracji Konta Klienta, Klient może zalogować się do Sklepu internetowego poprzez podanie adresu e-mail i hasła podanych podczas rejestracji.

 

Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta Klienta w każdym czasie, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, w szczególności wysyłając wiadomość e-mail na adres: [email protected] lub pisemnie na adres pocztowyhe Color Bright, Legionów Polskich 9, 43-100 Tychy, żądanie usunięcia Konta Klienta wraz z adresem e-mail aktualnie zarejestrowanym w Sklepie Internetowym.

Color Bright może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta Klienta z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia z ważnych przyczyn, do których należą:

 

  • korzystania przez Klienta ze Sklepu internetowego w sposób sprzeczny z prawem lub postanowieniami niniejszego Regulaminu,
  • korzystania przez Klienta ze Sklepu internetowego w sposób naruszający prawa osób trzecich lub dobre obyczaje,
  • korzystania przez Klienta ze Sklepu internetowego w sposób zakłócający jego funkcjonowanie,
  • rozsyłanie lub umieszczanie przez Klienta niezamówionej informacji handlowej (spam) w ramach Sklepu Internetowego.

Color Bright może złożyć oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usługi Konta Klienta poprzez przesłanie Klientowi oświadczenia o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usługi Konta Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail aktualnie zarejestrowany w Sklepie Internetowym.

Wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi Prowadzenie Konta Klienta przez którąkolwiek ze stron, jak również wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi Prowadzenie Konta Klienta za zgodą obu Stron skutkuje zablokowaniem i usunięciem Konta Klienta z Serwisu Internetowego Sklep.

Wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi Prowadzenie Konta Klienta przez którąkolwiek ze stron, jak również wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi Prowadzenie Konta Klienta za zgodą obu Stron nie narusza praw nabytych przez Strony przed rozwiązanie umowy.

Składanie zamówień

Klient może dokonać zakupu towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu internetowego poprzez złożenie zamówienia. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu za pośrednictwem strony internetowej Sklepu Internetowego www.thecolorbright.pl

 

W trakcie składania zamówienia Klient zapoznaje się i akceptuje niniejszy Regulamin oraz potwierdza akceptację niniejszego Regulaminu poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola przed finalizacją zamówienia. Brak akceptacji niniejszego Regulaminu przez Klienta w trakcie składania zamówienia uniemożliwia dokonanie zakupu towaru za pośrednictwem Sklepu internetowego.

 

Klient w ramach procedury składania zamówienia podaje swoje dane osobowe wskazane w formularzu zamówienia i oznaczone jako obowiązkowe oraz wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych Klienta podanych w trakcie składania zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola przed finalizacją zamówienie złożone w Sklepie internetowym. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe uniemożliwi złożenie zamówienia. Podanie danych osobowych nieoznaczonych jako obowiązkowe jest dobrowolne i nie jest konieczne do złożenia zamówienia.

 

W celu złożenia zamówienia za pośrednictwem strony internetowej Sklepu Internetowego www.thecolorbright.com Klient powinien wybrać towar do zakupu, określić obszar i sposób dostawy towaru, sposób płatności, wypełnić formularz zamówienia oraz następnie zatwierdź i wyślij zamówienie, naciskając przycisk „Kup”. Klikając przycisk „Kupuję”, Klient składa zamówienie z obowiązkiem zapłaty.

 

Klient kompletuje zamówienie dodając żądane produkty do „Koszyka”. Poprzez naciśnięcie przycisku „Dodaj do koszyka” Klient dokonuje wyboru produktu dostępnego w Sklepie Internetowym w momencie składania zamówienia, wraz z jego opisem i ceną, a następnie dokonuje wyboru rozmiaru, jeżeli towar jest oferowany w innych rozmiarach. Po naciśnięciu przycisku „Przejdź do kasy” Klient wybiera obszar i sposób dostawy towaru, formę płatności oraz wypełnia formularz zamówienia

Formularz zamówienia powinien wskazywać:

 

  • imię i nazwisko oraz adres Klienta,
  • numer telefonu i adres e-mail Klienta;
  • dane odbiorcy oraz adres, na który towar ma być dostarczony, jeżeli zamówiony towar ma być dostarczony na adres inny niż adres klienta oraz w miejsce inne niż w formularzu rejestracyjnym.

Klient, który zarejestrował Konto Klienta w Sklepie Internetowym, może złożyć zamówienie z wykorzystaniem Konta Klienta po zalogowaniu się w Sklepie Internetowym. Towar zamówiony w Sklepie internetowym może być dostarczony na terenie Unii Europejskiej

 

Informacja o całkowitej wartości zamówienia, na którą składa się cena towaru oraz koszty jego dostawy, podawana jest każdorazowo na stronie Sklepu Internetowego www.thecolorbright.pl

w trakcie składania zamówienia, w tym bezpośrednio przed oraz w momencie zatwierdzenia i złożenia zamówienia przez Klienta. Są to całkowite koszty, które zobowiązany jest ponieść Klient wraz z należnymi podatkami oraz kosztami dostarczenia towaru.

 

W trakcie składania zamówienia, do momentu naciśnięcia przez Klienta przycisku „Kupuję”, ma on możliwość modyfikacji zamówienia, w szczególności w zakresie wyboru towaru, obszaru i sposobu dostawy, sposobu płatności, danych podanych w zamówieniu Formularz. Aby dokonać modyfikacji zamówienia w zakresie wyboru towarów należy nacisnąć przycisk „Usuń” widoczny na stronie Sklepu internetowego w trakcie składania zamówienia.

 

Złożenie zamówienia następuje po wybraniu towaru do zakupu, wybraniu obszaru i sposobu dostawy towaru, wskazaniu sposobu płatności oraz wypełnieniu formularza zamówienia.

 

Zamówienie jest składane poprzez naciśnięcie przez Klienta przycisku „Kupuję”. Zamówienie złożone za pośrednictwem Sklepu internetowego wiąże się z obowiązkiem zapłaty.

 

Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie The Color Bright oferty zawarcia umowy sprzedaży towaru będącego przedmiotem zamówienia.

 

Po złożeniu zamówienia przez Klienta, The Color Bright niezwłocznie prześle wiadomość na adres e-mail wskazany w formularzu zamówienia lub w Koncie Klienta, po złożeniu przez Klienta zamówienia za pomocą Konta Klienta, potwierdzającą otrzymanie zamówienia. zamówienie i przyjęcie zamówienia do realizacji. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail od Alkemie Group potwierdzającej otrzymanie zamówienia i przyjęcie zamówienia do realizacji, pomiędzy Klientem a The Color Bright zostaje zawarta Umowa Sprzedaży. Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie, zabezpieczenie treści zawartej umowy następuje poprzez przesłanie Klientowi ww. wiadomości potwierdzającej otrzymanie zamówienia i przyjęcie zamówienia do realizacji wraz z załącznikami w formacie pdf zawierającymi niniejszy Regulamin, informacje o prawie do odstąpienia od umowy oraz wzór formularza odstąpienia od umowy.

Świadczenie przez The Color Bright drogą elektroniczną usług umożliwiających Klientom składanie zamówień na towary oferowane przez The Color Bright za pośrednictwem Sklepu internetowego jest nieodpłatne i ma charakter jednorazowy. Usługa kończy się niezwłocznie po skompletowaniu zamówienia przez The Color Bright lub zaprzestaniu składania zamówienia przez Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

Po upływie 14dni od złożenia zamówienia Klient może otrzymać jednorazową wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii o zakupionych produktach. 

Ceny towarów

Ceny towarów prezentowane na stronach Sklepu internetowego wyrażone są w euro (EUR) i są cenami brutto tj. zawierają podatki, w tym podatek od towarów i usług (VAT).

 

Ceny towarów podane na stronach Sklepu internetowego nie zawierają kosztów dostawy towarów, które wskazane są poniżej. Koszty dostawy zamówionego towaru są każdorazowo podawane na stronie Sklepu internetowego w trakcie składania zamówienia, w tym bezpośrednio przed oraz w momencie zatwierdzenia i złożenia zamówienia przez Klienta. Koszty są również wliczone w całkowitą wartość zamówienia. Całkowita wartość zamówienia obejmuje cenę towaru oraz koszty jego dostawy.

 

Informacje o cenie towaru, cechach i zasadniczych właściwościach towaru dostępne są na stronie Sklepu internetowego oraz umieszczone są przy prezentowanych towarach.

 

Ceną wiążącą i ostateczną jest cena podana w „Koszyku” w podsumowaniu zamówienia w chwili składania zamówienia przez Klienta za pośrednictwem Sklepu internetowego.

Ceny towarów podane na stronach Sklepu internetowego obowiązują wyłącznie przy składaniu zamówień za pośrednictwem Sklepu internetowego.

 

Ceny towarów prezentowanych na stronach Sklepu internetowego mogą ulec zmianie, przy czym zmiana ceny towarów nie ma wpływu na zamówienia złożone przed wejściem w życie zmiany ceny.

Sposoby zapłaty ceny za zamówiony towar oraz opłaty za dostawę zamówionego towaru

W przypadku, gdy towar zamówiony za pośrednictwem Sklepu internetowego ma być dostarczony do miejsca na terenie Polski Klient podczas składania zamówienia może wybrać następujący sposób płatności ceny i kosztów dostawy:

 

  • Płatność online za pośrednictwem Systemu Przelewy24 lub WPPay (Blue Media S.A.). Zasady dokonywania płatności przez klientów za pośrednictwem Systemu Przelewy24 oraz procedura reklamacyjna dostępne są na stronie https://bluemedia.pl/ oraz   www.Przelewy24.pl

Przesyłki krajowe realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej FEXED lub InPost. Koszty transportu dostępne są na stronie „Wysyłka i płatność”.

Realizacja zamówień, sposób i koszty dostawy zamówionego towaru

Towary zamawiane za pośrednictwem Sklepu internetowego dostarczane są na terenie Polski. 

Towary zamówione za pośrednictwem Sklepu internetowego dostarczane są w dni robocze do miejsca wskazanego przez Klienta w formularzu zamówienia.

 

Dostawa towaru zamówionego za pośrednictwem Sklepu internetowego do miejsca wskazanego przez Klienta podczas składania zamówienia jest odpłatna na zasadach określonych poniżej.

 

Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.

 

Przesyłki dostarczane są w sposób wybrany przez Klienta spośród możliwości udostępnionych przez Sprzedawcę. Dostawa Towaru ograniczona jest do form wskazanych w formularzu Zamówienia.

 

Zamówione Towary dostarczane są do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.

 

W dniu wysłania Towaru do Klienta na adres e-mail Klienta wysyłana jest informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę oraz faktura VAT/paragon za dostarczony Towar.

 

Klient powinien zbadać dostarczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty dla przesyłek danego rodzaju, w obecności pracownika Kuriera.

 

W przypadku utraty lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Kuriera sporządzenia odpowiedniego protokołu.

W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako Adres Dostawy, pracownik Kuriera pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego w celu ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotu zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Kuriera, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem mailowo lub telefonicznie, ponownie ustalając z Klientem termin i koszt Dostawy.

 

Towary zamawiane za pośrednictwem Sklepu internetowego dostarczane są wraz z fakturą wystawioną przez The Color Bright obejmującą przedmiot zamówienia.

Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży

Klient będący Konsumentem i Przedsiębiorca posiadający uprawnienia konsumenckie, który zawarł Umowę Sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

 

Termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od dnia przejęcia Towaru przez Konsumenta, Przedsiębiorcę na prawach Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.

 

Konsument i Przedsiębiorca posiadający uprawnienia konsumenta mogą odstąpić od umowy informując The Color Bright o swojej decyzji o odstąpieniu za pomocą jednoznacznego oświadczenia, na przykład przesyłając to oświadczenie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected].

 

Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie informacji dotyczącej wykonania prawa odstąpienia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Klient będący Konsumentem i posiadający prawa konsumenta Przedsiębiorca złożyli oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim The Color Bright przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

 

W przypadku odstąpienia od umowy Konsument i Przedsiębiorca posiadający uprawnienia konsumenta są zobowiązani do zwrotu towaru The Color Bright niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia poinformowania The Color Bright o odstąpieniu. Do zachowania terminu zwrotu towaru wystarczy odesłanie towaru przed upływem terminu 14 dni na adres podany Konsumentowi przez The Color Bright.

 

Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę poniesionych przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę dodatkowych kosztów zwrotu towaru na prawach konsumenta.

 

Konsument lub Przedsiębiorca posiadający uprawnienia konsumenta ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru na adres Sprzedawcy przed upływem terminu zwrotu.

W przypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorca posiadający uprawnienia konsumenta ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu.

 

Jeżeli towar ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta i Przedsiębiorcę uprawnionego do Konsumenta o kosztach zwrotu towaru na Stronie Internetowej Sklepu.

 

Konsument oraz Przedsiębiorca posiadający uprawnienia konsumenta ponoszą odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

 

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca, którego przysługują prawa konsumenta, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca posiadający uprawnienia konsumenta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami .

 

Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi i Przedsiębiorcy z uprawnieniami konsumenckimi w odniesieniu do umów na towary ulegające szybkiemu zepsuciu lub podlegające szybkiemu wygaśnięciu.

 

Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi i Przedsiębiorcy z uprawnieniami konsumenta w odniesieniu do umów, w których towar dostarczany jest w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych , jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Zasady rozpatrywania reklamacji

Color Bright zobowiązuje się do dostarczania Klientom towaru bez wad fizycznych i prawnych. Color Bright odpowiada wobec klientów za wady towaru.

 

W przypadku gdy Produkt ma wadę Klient może:

  • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Oceniając, czy koszty są nadmierne, bierze się pod uwagę wartość produktu wolnego od wad, rodzaj i wagę stwierdzonej wady, a także niedogodności odczuwane przez Klienta w przypadku innego sposobu zaspokojenia prawo.

 

  • żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad lub wadę usunie w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie towaru do zgodności z Umową sprzedaży w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z innym możliwym sposobem doprowadzenia towaru do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. .Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedający.

Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć produkt wadliwy na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą posiadający uprawnienia konsumenta koszt dostawy ponosi Sprzedawca.

 

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania produktu Klientowi lub przed upływem minimalnego terminu trwałości produktu. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, jednak termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą upływu tego terminu. o wymianę towaru lub usunięcie wady.

 

Reklamacja powinna zawierać w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail, na który ma być wysłana odpowiedź na reklamację (jeżeli Klient chce otrzymać odpowiedź drogą elektroniczną), datę zakupu oraz rodzaj reklamowanego towaru, opis zgłoszonej wady i czas, w którym wada została stwierdzona, żądanie Klienta oraz preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Składając reklamację, Klient dostarcza firmie The Color Bright dowód zakupu towaru. Może to być kopia paragonu lub faktury, wydruk z karty płatniczej lub inny dowód. Powyższa treść dotycząca złożenia reklamacji jest jedynie przykładem, z którego Klient nie musi skorzystać i nie wpływa na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

 

Składając reklamację, Klient dostarczy firmie The Color Bright dowód zakupu towaru. Może to być kopia paragonu lub faktury, wydruk z karty płatniczej lub inny dowód. Powyższa treść dotycząca złożenia reklamacji jest jedynie przykładem, z którego Klient nie musi skorzystać i nie wpływa na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Składając reklamację klient wyraża zgodę na nieniszczące badania produktu (w razie potrzeby) w celu zbadania przyczyny niezgodności.

 

Reklamację można złożyć na adres e-mail [email protected]

 

The Color Bright rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi podanymi w reklamacji.

 

Reklamacje dotyczące usługi Newsletter lub innych usług świadczonych drogą elektroniczną, w tym nieprawidłowości w funkcjonowaniu Sklepu internetowego można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]

Reklamacja dotycząca usługi Newsletter lub innych usług świadczonych drogą elektroniczną powinna zawierać w szczególności: opis problemu, którego dotyczy reklamacja, adres e-mail podany podczas rejestracji Konta Klienta lub w formularzu zamówienia oraz adres e-mail lub adres do korespondencji, na który ma być przesłana odpowiedź w sprawie reklamacji. 

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

W przypadku powstania sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży, strony będą dążyć do polubownego rozwiązania sprawy. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów wynikających z niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.

Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie istnieje możliwość skorzystania przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przedkładają i udostępniają Prezesi właściwych Sądów Okręgowych. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w rozstrzygnięciu sporu między Klientem a Sprzedawcą składając swoją reklamację za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Biuletyn Informacyjny

Z usługi Newsletter może skorzystać każdy Klient, który wprowadzi swój adres e-mail, korzystając z formularza rejestracyjnego udostępnionego przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie Sprzedawcy. Z tą chwilą zostaje zawarta umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Newsletter. Podczas Rejestracji Klient może dodatkowo zaznaczyć odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym w celu subskrypcji usługi Newsletter.

Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę na adres e-mail wiadomości elektronicznych zawierających informacje o nowych produktach lub usługach w ofercie Sprzedawcy. Newsletter wysyłany jest przez Sprzedawcę do wszystkich Klientów, którzy dokonali subskrypcji.

Każdy Newsletter kierowany do danych Klientów zawiera w szczególności: informację o nadawcy, wypełnione pole „temat”, określające treść przesyłki oraz informację o możliwości i sposobie rezygnacji z usługi nieodpłatnej Newsletter.

Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera poprzez wypisanie się za pośrednictwem linku zamieszczonego w każdej wiadomości e-mail wysłanej w ramach usługi Newsletter.

Ochrona danych osobowych

 

Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych oraz polityki prywatności znajdują się w Polityce Prywatności, która dostępna jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Polityka Prywatności” pod adresem https://thecolorbright.pl/polityka-prywatnosci/

Postanowienia końcowe

Color Bright zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszych Warunków Sprzedaży poprzez opublikowanie ich zaktualizowanej wersji na tej stronie internetowej.

Wszystkie zawarte umowy sprzedaży i zamówienia złożone przed dniem wejścia w życie zmiany Regulaminu będą realizowane zgodnie z Regulaminem w wersji obowiązującej w dniu zawarcia umowy sprzedaży i złożenia zamówienia przez klienta.

Niniejsze Warunki Sprzedaży będą interpretowane zgodnie z przepisami prawa irlandzkiego. Jednak prawo kraju, w którym mieszkasz, może zawierać korzystniejsze przepisy, z których możesz skorzystać.

W celu rozstrzygania sporów, które mogą wyniknąć z interpretacji, ważności i wykonania niniejszych Warunków sprzedaży, jeśli jesteś mieszkańcem lub obywatelem Unii Europejskiej, możesz skorzystać z Platformy internetowego rozstrzygania sporów Komisji Europejskiej. , za pośrednictwem następującego linku: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main

Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.06.2022r.