Wysyłka i Płatności

Rozumiemy, że jako klient chcesz otrzymać zamówienie tak szybko, jak to możliwe i dlatego pracujemy, aby dostarczyć Twoje zamówienie jak najszybciej.

Miej oko na swoją skrzynkę odbiorczą, wyślemy Ci potwierdzenie, kiedy Twoje zamówienie zostało wysłane, a także otrzymasz SMS-a od firmy kurierskiej, podając szacowany termin dostawy.

Czas przygotowania zamówienia

Czas wypuszczenia zamówienia z magazynu wynosi od 3 godzin do 24 godzin.

W weekendy lub dni ustawowo wolne od pracy dostawy realizowane są następnego dnia roboczego.

Czas dostawy liczony jest od momentu zaksięgowania pełnej kwoty za zamówienie na koncie Sprzedającego.

 

Czas dostawy

POLSKA

Przesyłki krajowe realizowane są zazwyczaj w 24 do 48 godzin od momentu otrzymania e-maila z potwierdzeniem zamówienia. Wysyłamy z naszego magazynu w Polsce.

  • Paczkomat InPost – ok. 48 – 72 godzin (z wyłączeniem weekendów i świąt)
  • Kurier FEDEX – ok. 24-48 godzin (z wyłączeniem weekendów i świąt)

 

Jeśli złożysz zamówienie w dzień roboczy przed godziną 13:00, możesz je otrzymać następnego dnia roboczego.

Dokonaj zakupów z wysyłką do innego kraju UE tutaj.

Dokonaj zakupu z wysyłką do Irlandii i UK tutaj.

Jak działa opcja wysyłki Paczkomaty InPost?

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Po zamówieniu przesyłki do Paczkomatu InPost – otrzymasz SMS i e-mail z kodem odbioru. Aby odebrać przesyłkę wystarczy wpisać na panelu Paczkomatu InPost numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się.

Odbiór paczki jest możliwy o dowolnej porze dnia czy nocy.

 

Jak przedłużyć czas odbioru paczki w aplikacji InPost Mobile? 

W aplikacji w szczegółach przesyłki oraz na liście śledzenia pojawi się żółty przycisk Przedłuż (przycisk będzie widoczny na 12 h przed upływem terminu odbioru przesyłki lub na 24 h w przypadku punktów InPost z ograniczonymi godzinami otwarcia

Jeśli nie odbierzesz przesyłki w ciągu 3 dni, zostanie ona przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie czekać do odbioru Klient zostanie poinformowany SMS-em i e-mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciągu 3 dni od momentu doręczenia jej do Paczkomatu InPost, InPost zwróci przesyłkę Nadawcy na jego koszt, pobierając opłatę równą kwocie nadania tej przesyłki. Skontaktuj się z nami pod [email protected] by ustalić warunki ponownej wysyłki.

Kontakt do InPost

801 400 100 Infolinia dla telefonów stacjonarnych

722 444 000 Infolinia dla telefonów komórkowych

Opłata za minutę połączenia zgodna z cennikiem operatora.

InPost Paczkomaty Sp. z o.o.

Malborska 130,

30-624 Kraków

  • Wysyłka do paczkomatów dostępna jest tylko i wyłącznie na terenie Polski. Podany numer telefonu komórkowego, musi być polskim numerem.

 

Jak mogę śledzić moje zamówienie? 

Możesz śledzić swoją dostawę, korzystając z linku, który znajdziesz w e-mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia lub w wiadomości SMS wysłanej do Ciebie przez firmę kurierską.

https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

Ceny Wysyłek 

Na terenie POLSKI:

  • Przesyłka Paczkomat InPost (2-5 dni roboczych) – 14,90 zł
  • Przesyłka Kurier Fedex (1-3 dni roboczych): 9,90zł
  • GRATIS dostawa dla zamówień o wartości od 140 zł

Płatności 

Płatność jest dokonywana na ostatnim etapie procesu zakupu.

Ceny na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczone przy danym Towarze stanowią ceny brutto (z VAT) i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia.

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:

  • przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności Przelewy24 obsługiwany przez firmę PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu Dotpay o dokonaniu płatności przez Klienta);

 

  • Przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności WPPay. Podmiotem świadczącym obsługę płatności jest Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu WPPay Autopay S.A.  o dokonaniu płatności przez Klienta);

 

  • Kartą płatniczą obsługiwane przez firmę Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie (w tym przypadku czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności oraz po otrzymaniu od Blue Autopay S.A. informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności);
    Karty płatnicze:
    • Visa
    • Visa Electron
    • Mastercard
    • MasterCard Electronic
    • Maestro

 

Klient jest każdorazowo informowany przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu o terminie w jakim jest zobowiązany dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży.

W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie, o którym mowa w §5 ust. 3 Regulaminu, Sprzedawca odstąpi od Umowy sprzedaży i prześle Klientowi na Trwałym nośniku oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.

 

Zwrot Środków

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. 

Reklamacje

Przelewy24

Reklamacja Użytkownika może być zgłoszona w formie wiadomości elektronicznej wysłanej na adres [email protected] lub poprzez elektroniczny formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej pod adresem: https://www.przelewy24.pl/kontakt/reklamacja. Reklamujący zgłoszenie reklamacyjne może również złożyć w formie pisemnej przesyłką pocztową na adres: PayPro SA, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, lub bezpośrednio w jednostce organizacyjnej wskazanej przez PayPro, w której znajduje się Biuro Obsługi Klienta. Rozpatrywane są również reklamacje zgłoszone w formie ustnej: telefonicznie lub osobiście do protokołu w trakcie wizyty reklamującego w siedzibie PayPro.

 

WPPAY

Reklamacja Użytkownika może być zgłoszona w formie wiadomości elektronicznej wysłanej na adres [email protected]  lub poprzez elektroniczny formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej pod adresem: https://pomoc.autopay.pl/platnosci-online-w-e-commerce

Zasady użytkowania serwisu Przelewy24

PayPro S.A. w związku z wykonywaniem płatności poprzez serwis Przelewy24 przetwarza dane osobowe. Przetwarzanie danych odbywa się zgodnie z przepisami prawa, zwłaszcza przepisami RODO. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, w tym obowiązków i uprawnień związanych z ich pozyskiwaniem i przetwarzaniem, zawarte są w informacji zamieszonej na stronie internetowej https://www.przelewy24.pl/obowiazekinformacyjny.

Administratorem danych osobowych Użytkowników Serwisu Przelewy24 jest PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań.

Osoby wykonujące płatności przez Serwis Przelewy24 wyrażają zgodę na otrzymanie potwierdzenia dokonania Płatności w formie maila. Serwis zobligowany jest przepisami prawa do wysyłki tej informacji. Na wniosek Użytkownika, PayPro dostarczy powyższą informacje w postaci papierowej na adres wskazany przez Użytkownika, przy czym wiąże się to z opłatą w wysokości wynikającej z kosztów administracyjnych.